Manager Vers

Als Manager Vers weet jij als geen ander hoe belangrijk een aantrekkelijke presentatie, een uitstekende kwaliteit en een goede beschikbaarheid van verse producten voor de winkel is.  Je bent op de hoogte van de nieuwe trends en ontwikkelingen op het gebied van vers en deelt je kennis graag met zowel je klanten als je teamleden. Of het nu gaat om groente en fruit, de bakkerij of de markthal en de foodservice.

Als Manager Vers ben je lid van het Management Team. Als één team ben je verantwoordelijk voor de winkel waarin je staat en de medewerkers van die winkel. Als een collega MT lid er niet is, ben jij bereid, in overleg met de andere MT leden, zijn/haar taken op te pakken. Op dat moment ben je ook verantwoordelijk voor de Shiftleiders en medewerkers van dat team.

Om dit mogelijk te maken weet je wat er speelt op de andere afdelingen en deel je alle relevantie informatie over de winkel en jouw afdeling met je collega MT leden.

Als Manager Vers heb je:
  • Jij bent het gezicht van de afdeling Vers. Je bent de vraagbaak van de klant en zorgt ervoor dat de klant gemakkelijk zijn of haar boodschappen kan doen. Wanneer je iets niet weet, zoek je het op en verstrekt zo snel mogelijk de juiste informatie aan de klant.
  • Je bent handig met digitale middelen, zoals het AGF dashboard of het dynamisch bakplan.
  • Je bent analytisch ingesteld en in staat om op basis van data en klantinzichten de optimale balans te vinden tussen opbrengsten, kosten en klanttevredenheid.
  • Je stuurt jouw team op een coachende manier aan. Dat doe je zowel op gedrag (klantvriendelijkheid/servicegerichtheid) als op kennis (o.a. van de digitale hulpmiddelen). Je zorgt ervoor dat de Shiftleiders en teamleden zich volledig kunnen concentreren op de klant en op de processen. Je deelt relevante informatie, zoals de resultaten van de afdeling, en geeft constructieve feedback op het functioneren van jouw teamleden. Daarmee wacht je natuurlijk niet tot de officiële performance gesprekken, maar dat doe je gelijk wanneer je iets opvalt, zowel in positieve als in minder positieve gevallen. Door jouw aanpak zorg je voor een gemotiveerd en betrokken team dat iedere dag weer samen voor de tevredenheid van de klant gaat.

Competenties:

  • Situationele leiderschapscapaciteiten
  • Resultaatgericht
  • Klantvriendelijk
  • Servicegericht
  • Goede communicatie
  • Planning & Organisatie
  • Verantwoordelijkheidsgevoel
  • Affiniteit met technologie
  • Leergierig
  • Integriteit
  • Representatief

Opleiding/achtergrond:

  • HBO werk- en denkniveau
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Kennis van de Engelse taal en/of Duitse taal is een pré
  • Aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie
  • Je bent een rolmodel voor onze kernwaarden en het daarbij behorende gedrag
  • In het bezit van een rijbewijs B

Solliciteren