Manager Operatie

Als Manager Operatie zorg je ervoor dat klanten nooit misgrijpen. Je vindt het leuk om processen te begrijpen en waar nodig en mogelijk te verbeteren. Ondertussen bouw je aan je team en ben je sterk in het verbinden van je teamleden met jezelf, elkaar en de organisatie.

Je bent er verantwoordelijk voor dat de klant op elke gewenst moment een schone winkel binnen kan gaan waarbij een goede beschikbaarheid van producten essentieel is.

Als Manager Operatie ben je lid van het Management Team. Als één team ben je verantwoordelijk voor de winkel waarin je staat en de medewerkers van die winkel. Als een collega MT lid er niet is, ben jij bereid, in overleg met de andere MT leden, zijn/haar taken op te pakken. Op dat moment ben je ook verantwoordelijk voor de Shiftleiders en medewerkers van dat team.

Om dit mogelijk te maken weet je wat er speelt op de andere afdelingen en deel je alle relevantie informatie over de winkel en jouw afdeling met je collega MT leden.

Als Manager Operatie heb je:
  • Het organiseren van de vulshifts; samen met de Shiftleiders en de vulploeg zorg je ervoor dat de schappen steeds goed gevuld zijn en de klant niet misgrijpt. Je stuurt de Shiftleiders aan en bent eindverantwoordelijk voor (de kwaliteit van) het hele operationele team. Je maakt de planning. Jij zorgt ervoor dat de Shiftleiders zich volledig kunnen concentreren op de vulshift.
  • Je bent eindverantwoordelijk voor het gehele vulproces, van magazijn tot het gevulde schap. De planning, de richtlijnen en de procedures vormen de basis van jouw werkzaamheden. Je gebruikt gemakkelijk digitale middelen om jou te ondersteunen in je werkzaamheden. Daar waar jouw kennis niet toereikend is, schakel je met de specialist operations uit jouw regio.
  • Je bent eindverantwoordelijk voor het feit dat de winkel schoon en opgeruimd is. Daarom stuur jij de kwaliteitsmedewerkers aan. Samen lopen jullie de kwaliteitsrondes door de winkel om de winkel zo efficiënt mogelijk schoon te houden. Hiervoor gebruik je onder andere de ‘schoonmaak app’.
  • Je stuurt jouw team op een coachende manier aan. Dat doe je zowel op gedrag als op kennis. Je deelt relevante informatie, zoals de resultaten van de afdeling, en geeft constructieve feedback op het functioneren van jouw teamleden. Daarmee wacht je natuurlijk niet tot de officiële performance gesprekken, maar dat doe je gelijk wanneer je iets opvalt, zowel in positieve als in minder positieve gevallen. Door jouw aanpak zorg je voor een gemotiveerd en betrokken team dat iedere dag weer samen voor de tevredenheid van de klant gaat.

Competenties:

  • Situationele leiderschapscapaciteiten
  • Resultaatgericht
  • Klantvriendelijk
  • Goede communicatie
  • Planning & Organisatie
  • Verantwoordelijkheidsgevoel
  • Affiniteit met technologie
  • Leergierig
  • Integriteit
  • Representatief

Opleiding/achtergrond:

  • HBO werk- en denkniveau
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Kennis van de Engelse taal en/of Duitse taal is een pré
  • Aantoonbaar minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie
  • Je bent een rolmodel voor onze kernwaarden en het daarbij behorende gedrag
  • In het bezit van een rijbewijs B

Solliciteren