Manager Vers & Service

Als Manager Vers & Service bij Albert Heijn heb je oprechte belangstelling voor de klanten. Daar maak jij samen met jouw team het verschil. Jij loopt voorop in de digitale ontwikkelingen en neemt je team en de klanten hierin mee. Dat vraagt om lef, energie én nieuwsgierigheid. Samen met de Supermarktmanager en de Managers Operatie ben jij onderdeel van het management team.

Als Manager Vers & Service ben jij het gezicht van het serviceplein en de versafdelingen. Samen met de Supermarktmanager en je collega manager draai je de winkel als één team. Jullie weten van elkaar wat er speelt en stemmen alles met elkaar af.

Het beste resultaat behaal je samen. Je bent veel op de werkvloer. Je tijd gebruik je om je team te coachen in de omgang met klanten en het goed uitvoeren van de processen. Als meewerkend voorman neem jij je team mee in de resultaten van de afdeling en geef je constructieve feedback. Je neemt nieuwe medewerkers aan die echt bij het team passen. Met tijd en aandacht voor iedereen zorg je voor een hoge betrokkenheid en veel werkplezier. Samen ga je voor een glimlach van onze klant, iedere dag weer.

Van ons, voor jou

  • Een uitdagende baan binnen een groeiende, dynamische organisatie;
  • Een unieke kans om jezelf te ontwikkelen;
  • Salaris conform CAO levensmiddelen;
  • Training- en opleidingsmogelijkheden;
  • Flexibele werktijden.
Als Manager Vers & Service heb je:
  • Jij bent het gezicht van de afdeling Vers & Service. Je bent de vraagbaak van de klant en zorgt ervoor dat de klant gemakkelijk zijn of haar boodschappen kan doen. Wanneer je iets niet weet, zoek je het op en verstrekt zo snel mogelijk de juiste informatie aan de klant.
  • Je bent handig met digitale middelen, zoals het AGF dashboard of het dynamisch bakplan.
  • Je bent analytisch ingesteld en in staat om op basis van data en klantinzichten de optimale balans te vinden tussen opbrengsten, kosten en klanttevredenheid.
  • Je stuurt jouw team op een coachende manier aan. Dat doe je zowel op gedrag (klantvriendelijkheid/servicegerichtheid) als op kennis (o.a. van de digitale hulpmiddelen). Je zorgt ervoor dat de Shiftleiders en teamleden zich volledig kunnen concentreren op de klant en op de processen. Je deelt relevante informatie, zoals de resultaten van de afdeling, en geeft constructieve feedback op het functioneren van jouw teamleden. Daarmee wacht je natuurlijk niet tot de officiële performance gesprekken, maar dat doe je gelijk wanneer je iets opvalt, zowel in positieve als in minder positieve gevallen. Door jouw aanpak zorg je voor een gemotiveerd en betrokken team dat iedere dag weer samen voor de tevredenheid van de klant gaat.

Competenties:

  • Situationele leiderschapscapaciteiten
  • Resultaatgericht
  • Klantvriendelijk
  • Servicegericht
  • Goede communicatie
  • Planning & Organisatie
  • Verantwoordelijkheidsgevoel
  • Affiniteit met technologie
  • Leergierig
  • Integriteit
  • Representatief

Opleiding/achtergrond:

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau;
  • Je hebt leidinggevende ervaring in de Retail en met winkelprocessen of andere klantgerichte werkervaring;
  • Je bent klantgericht en hebt gevoel voor service;
  • Je bent analytisch sterk;
  • Enthousiasme, je hebt een frisse en enthousiaste instelling;
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.

Solliciteren

Vul het formulier zo compleet mogelijk in en we nemen snel contact met je op.